Translate

4 de junio de 2013

Cosidos sencillos - Cosits senzills

La primera parte va dedicada a cosidos sencillos realizados solamente cosiendo con hilo, sin utilizar colas.
La primera part va dedicada als cosits senzills realitzats nomñes cosint amb fil, sense utilitzar coles.


Cosido senzillo sobre plano - Cosit senzill sobre pla
Este cosido puede ser en el lomo.
Aquest cosit també es pot realitzar sobre el llom.



Cosido clavo pasado  - Cosit clau passat
Este cosido me dicieron el nombre en catalán, en castellano no sé si es correcto. También realizado sobre plano.



Cosido japonés - Cosit japonès
 Este es el cosido tradicional japonés, en el albúm de la Júlia esta realizado con el tipo Asa-no-ha togi.
Aquest cosit és el tradicional japonès, en l' albúm de la Júlia esta realizat amb el tipus Asa-no-ha togi.



Esto es un detalle de una puntera del lomo para no estropear el cuerpo de las páginas.
Este és un detalle d'una puntera del llom per no malmetre el cos de les pàgines.



2 comentarios:

  1. Què macos els cosits!! m'agrada especialment el segon. Jo vaig aprendre enquadernació fa un temps en un taller fantàstic a Barcelona i em fascina aquest món. Seguiré molt atenta als teus treballs :). petonets

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies!
      si vols que t'expliqui com es fa m'ho dius, és molt senzill!
      ptns!

      Eliminar